Cap al País de Mai Més!!

Dícese de los políglotas o practicantes de lenguas varias.

Moderador: Larús

Avatar de Usuario
SUTE
Vivo aquí
Mensajes: 9455
Registrado: 30 Abr 2008 11:18
Ubicación: Can Fanga

Re: Cap al País de Mai Més!

Mensaje por SUTE »

Hola nois i noies.

Ja t'he llegit pulp i m'has fet ballar el cap, t'ho prometo, no em quadrava res, ejeje

Molt greu redsedna??? heu patit molt? només de veure-ho ja feia por
1
Avatar de Usuario
Pulp
Vivo aquí
Mensajes: 9863
Registrado: 12 Jun 2013 12:12

Re: Cap al País de Mai Més!

Mensaje por Pulp »

Bona tarda,

arribo a casa, em canvio i vaig cap al gimnàs. NEcessito desconnectar però estic tan angoixada que m'emporto el móbil a la cinta, o a l'escala (màquina), o allà on sigui, i llegeixo twitter, i escolto la ràdio (Rac1)... no vaig bé.

Aquesta nit sopo amb una amiga psicóloga... si us plau, que no surti el tema, que no surti el tema.

M'expliqueu res?

Pregunta: Teniu bloquejat algú? No vull saber qui, vull saber si sí o si no. M'agradaria bloquejar a una persona, i seria mi primera ves. No sé si es viu millor o no.
Avatar de Usuario
Ratpenat
Murciélago
Mensajes: 5920
Registrado: 24 Sep 2012 14:11

Re: Cap al País de Mai Més!

Mensaje por Ratpenat »

Pulp escribió:Bona tarda,

arribo a casa, em canvio i vaig cap al gimnàs. NEcessito desconnectar però estic tan angoixada que m'emporto el móbil a la cinta, o a l'escala (màquina), o allà on sigui, i llegeixo twitter, i escolto la ràdio (Rac1)... no vaig bé.

Aquesta nit sopo amb una amiga psicóloga... si us plau, que no surti el tema, que no surti el tema.

M'expliqueu res?

Pregunta: Teniu bloquejat algú? No vull saber qui, vull saber si sí o si no. M'agradaria bloquejar a una persona, i seria mi primera ves. No sé si es viu millor o no.
Jo en tinc tres bloquejats. Cadascú per motius distints. Es viu millor en general. A alguns els llig de tota manera per a segons quines coses perque no m'estorben sempre.

Demà m'en vaig a Madrid ja. O Madrit, com ho pronunciem ací :mrgreen: Estic fent-me una guía de com anar al puesto on m'examine perque si va tot segons l'horari em sobrarà temps per dalt de lo cap. Arribe prou de matí i tinc l'examen després de dinar però clar, tinc que anar amb temps de sobra, ave o no ave, perque com es retrasse i no puga assistir em penje del coll.

I des d'Atocha fins a l'hostal passe per la meitat dels monuments de Madrid (exageració) i estic pensar fer fotos, arribar a l'alberg i ja anar cap a l'examen. Es mitja horeta de camí a peu, aixina que igual puc perdre una horeta de les cinc que he de gastar abans d'arribar a l'examen.

Ja em vaig esperar unes tres hores amb l'examen passat i fou prou avorrit (tot i que vaig menjar les millors croquetes de ma vida, a Barcelona mante!). Crec que preferisc passar per l'hostal i demanar un mapa i si cal i fera tard... ja cridaré a un taxi o quelcom per l'estil.

Espere que t'ho lliges o no t'escric res més :evil:
Avatar de Usuario
Pulp
Vivo aquí
Mensajes: 9863
Registrado: 12 Jun 2013 12:12

Re: Cap al País de Mai Més!

Mensaje por Pulp »

Ostia, company, gràcies per la teva meravellosa i extensa resposta.

Ja veurem què faig, si bloquejo o no bloquejo. Sóc taaaaaaaaaaaaaan tafanera que segur que acabaria llegint el que escriu... encara que em supera el que diu i com ho diu.

Pel que fa a l'examen... de què és? Ho hauria de saber o recordar? Tingues pietat de mi que tinc una edat i perdo memòria)))
Avatar de Usuario
Ratpenat
Murciélago
Mensajes: 5920
Registrado: 24 Sep 2012 14:11

Re: Cap al País de Mai Més!

Mensaje por Ratpenat »

Pulp escribió:Ostia, company, gràcies per la teva meravellosa i extensa resposta.

Ja veurem què faig, si bloquejo o no bloquejo. Sóc taaaaaaaaaaaaaan tafanera que segur que acabaria llegint el que escriu... encara que em supera el que diu i com ho diu.

Pel que fa a l'examen... de què és? Ho hauria de saber o recordar? Tingues pietat de mi que tinc una edat i perdo memòria)))
És un examen d'història. Mira el meu profe:
Imagen
Avatar de Usuario
IrisCornegie
Vivo aquí
Mensajes: 6721
Registrado: 23 Dic 2011 12:44
Ubicación: Entre Madrid y Valencia

Re: Cap al País de Mai Més!

Mensaje por IrisCornegie »

Jo tinc bloquejats varios fa molt de temps.
Avatar de Usuario
Ratpenat
Murciélago
Mensajes: 5920
Registrado: 24 Sep 2012 14:11

Re: Cap al País de Mai Més!

Mensaje por Ratpenat »

En realitat no és d'història. Són oposicions d'administratiu.

Però estic cagat :dragon:
Avatar de Usuario
Ratpenat
Murciélago
Mensajes: 5920
Registrado: 24 Sep 2012 14:11

Re: Cap al País de Mai Més!

Mensaje por Ratpenat »

Dec d'haver mirat unes setanta vegades que el tren ix demà i no hui.
Avatar de Usuario
Pulp
Vivo aquí
Mensajes: 9863
Registrado: 12 Jun 2013 12:12

Re: Cap al País de Mai Més!

Mensaje por Pulp »

Anirà tot bé, anirà tot bé, segur que sí. I seràs un funcionari més??? Com mola! Vaja, si és el que vols... Saps? Jo sóc feliç a la meva feina, molt. M'agrada molt, sento que puc ajudar molt i em fa sentir molt a gust amb mi. I sí, treballo a hisenda... però precisament per això, intento que la gent no marxi pitjor de com arriba. I ho aconsegueixo. Així que sí, funcionària d'hisenda i feliç.

Ens expliques, eh?

Al final he anul·lat el sopar d'avui, soparem juntes demà.
Avatar de Usuario
elultimo
Vivo aquí
Mensajes: 45103
Registrado: 17 Oct 2010 01:37
Ubicación: Alicante

Re: Cap al País de Mai Més!

Mensaje por elultimo »

Pero tú que dius? Si et dediques a liquidar impostos de morts...
Avatar de Usuario
Pulp
Vivo aquí
Mensajes: 9863
Registrado: 12 Jun 2013 12:12

Re: Cap al País de Mai Més!

Mensaje por Pulp »

Ja, ulti, però tracto amb els hereus... no siguis cruel.
Avatar de Usuario
elultimo
Vivo aquí
Mensajes: 45103
Registrado: 17 Oct 2010 01:37
Ubicación: Alicante

Re: Cap al País de Mai Més!

Mensaje por elultimo »

¿No eres vident i tractes amb els morts?
Avatar de Usuario
Pulp
Vivo aquí
Mensajes: 9863
Registrado: 12 Jun 2013 12:12

Re: Cap al País de Mai Més!

Mensaje por Pulp »

Ajajaja... has vist l'horari escolar de la Janota, pobreta meva?
Avatar de Usuario
elultimo
Vivo aquí
Mensajes: 45103
Registrado: 17 Oct 2010 01:37
Ubicación: Alicante

Re: Cap al País de Mai Més!

Mensaje por elultimo »

No, a on?
Avatar de Usuario
Pulp
Vivo aquí
Mensajes: 9863
Registrado: 12 Jun 2013 12:12

Re: Cap al País de Mai Més!

Mensaje por Pulp »

A Cataluña que cauràs i et faràs molt de mal...
Responder