Parlem en català?

Dícese de los políglotas o practicantes de lenguas varias.

Moderador: Larús

Avatar de Usuario
Shigella
Bacteria
Mensajes: 5442
Registrado: 09 Jul 2008 13:18

Re: Parlem en català?

Mensaje por Shigella »

Felicity escribió:Demà ens veièm alguns Catalans a Barcelona
I una madrilenya, eh? :cunao:
1, 2... 1, 2... probando...
Avatar de Usuario
Felicity
Comité de bienvenida
Mensajes: 50561
Registrado: 28 Jul 2006 11:52
Ubicación: My soul is in Eire. Me, in Eivissa
Contactar:

Re: Parlem en català?

Mensaje por Felicity »

També! i una ciutadana del mon jajaja
:60:
Recuento 2024
Nos pasamos años sin vivir en absoluto, y de pronto toda nuestra vida se concentra en un solo instante (Oscar Wilde)
Avatar de Usuario
El Ekilibrio
No puedo evitarlo
Mensajes: 16689
Registrado: 24 Abr 2006 19:03
Ubicación: Sociedad protectora de animales y barcomaris
Contactar:

Re: Parlem en català?

Mensaje por El Ekilibrio »

Salvador Sostres:

Una conversa privada
No faré grans comentaris sobre el vídeo que ahir es va fer públic perquè era una conversa privada que ha estat robada i exhibida, i entenc que això és inacceptable. També crec que el contingut de la conversa no té cap importància, tot i que això és secundari i molt menor al costat del fet principal que ningú no té dret a ficar-se en les converses ni en la vida dels altres. La difusió que se n’ha fet em sembla lamentable, tant per fer el joc als qui fan aquest tipus de coses com per l’escàndol que ha causat una normalíssima conversa entre amics, insisteixo que privada i en el to que es tenen aquesta mena de converses privades, sobre els tipus de cossos que ens agraden o ens deixen d’agradar. L’esquerra mediàtica espanyola i catalana ha d’anar molt escassa si aquesta és la seva manera de buscar notorietat. Estic acostumat a servir de mirall de tanta indigència moral i intel·lectual.
(Salvador Sostres)


Bon dia Salvador,

Tens raó: és una conversa privada i molt probablement si penses que no hauria d'haver estat emesa, hauries de pendre mesures legals.

Independenment que ho facis o no, el que sí és cert és que vas quedar retratat. Per molt que fos de manera privada, vas fer uns comentaris inaceptables perque, a més a més, tenies nens davant (que per cert vas menysprear pel seu origen).

No penso que sigui una questió política perque no ets un personatge significatiu dins de l'escenari polític: tens els teus admiradors i els teus detractors però no pots variar una intenció de vot de una masa de gent. Per tant no cal parlar-ne més sobre si és polític o no ho és. És una questió de dignitat humana i quedan clares les coses que et fan riure dins del teu cercle intim.

M'agradaria poder pensar que ets capaç de demanar excuses a les persones que s'han pogut sentir ofeses. Un cop s'han fet publiques les teves bromes, no costa res admetre un error o simplement una sortida de tó (per molt privat que fos). No hi ha una altra manera de intentar millorar aquest món. Enrocar-se no et portarà enlloc.

(El Ekilibrio)
1
Avatar de Usuario
sora91
I am a Browncoat
Mensajes: 14378
Registrado: 12 Mar 2007 18:05

Re: Parlem en català?

Mensaje por sora91 »

Jo crec que està a l'alçada de personatges con la Belen Esteban, el pare Apel.les o similars. Caricatures, invencions... Les converses privades es tenen en privat no davant de criatures, els seus professors, etc.
1
Avatar de Usuario
Mara
Vivo aquí
Mensajes: 11154
Registrado: 01 Dic 2007 17:19
Ubicación: València

Re: Parlem en català?

Mensaje por Mara »

sent interrompre la conversa, però necessite ajuda, i crec que ací es el millor lloc.

Algú ha estudiat filologia catalana? he de fer un treball lexicogràfic i tinc tot el material, menys el més important....els diccionaris!!!El professor no vol ajudar i jo no conec diccionaris catalans que siguen posteriors al segle XX...i a vosaltres vos sona algú??
Hem queda l'opció d'anar planta per planta buscant els diccionaris, pero si vosaltres em podeu ajudar, millor que millor :mrgreen:

Gràcies! :60:
1
Avatar de Usuario
Felicity
Comité de bienvenida
Mensajes: 50561
Registrado: 28 Jul 2006 11:52
Ubicación: My soul is in Eire. Me, in Eivissa
Contactar:

Re: Parlem en català?

Mensaje por Felicity »

Recuento 2024
Nos pasamos años sin vivir en absoluto, y de pronto toda nuestra vida se concentra en un solo instante (Oscar Wilde)
Avatar de Usuario
AresMart
No tengo vida social
Mensajes: 2075
Registrado: 21 Jul 2008 19:31
Ubicación: Valle Moomin

Re: Parlem en català?

Mensaje por AresMart »

Bon any nou a tots, companyes i companys!
Avatar de Usuario
Alice Brandon
Vivo aquí
Mensajes: 13345
Registrado: 10 Dic 2008 21:26
Ubicación: Saharabbey Road

Re: Parlem en català?

Mensaje por Alice Brandon »

¡Feliç Any! :074:
(...)
Quiero minar la tierra hasta encontrarte
y besarte la noble calavera
y desamordazarte y regresarte.

Miguel Hernández
Avatar de Usuario
Felicity
Comité de bienvenida
Mensajes: 50561
Registrado: 28 Jul 2006 11:52
Ubicación: My soul is in Eire. Me, in Eivissa
Contactar:

Re: Parlem en català?

Mensaje por Felicity »

FELIÇ ANY A TOTSSSSSSSSSS!
Recuento 2024
Nos pasamos años sin vivir en absoluto, y de pronto toda nuestra vida se concentra en un solo instante (Oscar Wilde)
Avatar de Usuario
AresMart
No tengo vida social
Mensajes: 2075
Registrado: 21 Jul 2008 19:31
Ubicación: Valle Moomin

Re: Parlem en català?

Mensaje por AresMart »

Ja heu assistit a la cavalcada dels Reis mags o què? :mrgreen:
Avatar de Usuario
Pant
Vivo aquí
Mensajes: 8576
Registrado: 22 Ago 2008 19:19
Ubicación: La Luna

Re: Parlem en català?

Mensaje por Pant »

AresMart escribió:Ja heu assistit a la cavalcada dels Reis mags o què? :mrgreen:
Bon any, que encara no havia passat per aquí!

Jo aquest any me l'he perdut perquè no estava massa fina, una de les poques vegades que no hi he anat.
1
Avatar de Usuario
sora91
I am a Browncoat
Mensajes: 14378
Registrado: 12 Mar 2007 18:05

Re: Parlem en català?

Mensaje por sora91 »

Jo vaig anar a veure la cavalcada de Barcelona. Va estar molt bé i no s'ha notat la reducció del pressupost. Crec que això a estat per l'enginy dels organitzadors. S'ha apostat més per elements com la música i la lletra de les cançons i no tant per coses materials com carroses més espectaculars. Les lletres eren enginyoses (també pels adults) i la música va trobar bon ressó en els més petits que deseguida les van assimilar i cantar.
La del carbó va ser la meva preferida i la noia que la cantava i que interpretava el paper ho feia genial. Ains, si l'alcalde hagués estat la meitat d'encertat en les altres activitats que ha portat a terme aquest any segur que els reis li haurien portat més vots per d'aquí uns mesos. :cunao:
1
Avatar de Usuario
AresMart
No tengo vida social
Mensajes: 2075
Registrado: 21 Jul 2008 19:31
Ubicación: Valle Moomin

Re: Parlem en català?

Mensaje por AresMart »

Jo la vaig veure a la meva ciutat de tota la vida de les terres lleidatanes :mrgreen: Em va fer il·lusió anar-hi perquè ja feia uns anyets que no els veia. Em sembla que és cosa de que, com que estic estudiant fora a la UAB, cada vegada vinc menys aquí a la meva ciutat i per això en dates com aquestes estic una mica més familiar i infantil :mrgreen:

Això sí, a partir d'aquesta tarda ja em poso seriosa en l'estudi pels examens parcials de la carrera! :lista:
Avatar de Usuario
Pant
Vivo aquí
Mensajes: 8576
Registrado: 22 Ago 2008 19:19
Ubicación: La Luna

Re: Parlem en català?

Mensaje por Pant »

AresMart escribió:Jo la vaig veure a la meva ciutat de tota la vida de les terres lleidatanes :mrgreen: Em va fer il·lusió anar-hi perquè ja feia uns anyets que no els veia. Em sembla que és cosa de que, com que estic estudiant fora a la UAB, cada vegada vinc menys aquí a la meva ciutat i per això en dates com aquestes estic una mica més familiar i infantil :mrgreen:

Això sí, a partir d'aquesta tarda ja em poso seriosa en l'estudi pels examens parcials de la carrera! :lista:

ànims!
1
Avatar de Usuario
AresMart
No tengo vida social
Mensajes: 2075
Registrado: 21 Jul 2008 19:31
Ubicación: Valle Moomin

Re: Parlem en català?

Mensaje por AresMart »

Gràcies Pant!

Ara toca una paradeta per descansar :mrgreen:
Responder