Aaaaaahhh... Dotze contes eròtics - Germans Miranda

Dícese de los políglotas o practicantes de lenguas varias.

Moderador: Larús

Responder
gandaio
No tengo vida social

Aaaaaahhh... Dotze contes eròtics - Germans Miranda

Mensaje por gandaio » 05 May 2013 11:56

TÍTOL: Aaaaaahhh... Dotze contes eròtics
AUTOR: Germans Miranda
ANY: 1998

Imagen
EDITORIAL: Columna
PÀGINES: 167
SINOPSI:
    Aaaaaahhh... aplega dotze contes amb un tema comú: el sexe, escrits per dotze germans que feia molts anys que no es veien i que aquest any, finalment, van aconseguir de muntar una reunió familiar. Un llibre que us farà tornar vermells o vermelles o us posarà calentes o calents. Us ensenyarà noves tècniques. Us farà enveja. Us farà riure i, sobretot, us farà esperar l’aparició d'un nou llibre dels Miranda.
    Josep Bras Miranda, Xavier Cassadó Miranda, David Cirici Miranda, Piti Español Miranda, Jordi Galceran Miranda, Enric Gomà Miranda, Guillem Martínez Miranda, Albert Om Miranda, Jordi Puntí Miranda, Jordi Serra Miranda, Toni Soler Miranda i Matthew Tree Miranda són els Germans Miranda.
RECUENTO 2013
Agenda personal de links (Recuentos, MC's, Anobii, Goodreads, ...)

Leyendo: Teatre (I), Manuel de Pedrolo
Leyendo: Pesadilla a 20.000 pies y ..., Richard Matheson

gandaio
No tengo vida social

Re: Aaaaaahhh... Dotze contes eròtics - Germans Miranda

Mensaje por gandaio » 05 May 2013 12:01

Fa anys em vaig llegir aquests recopilatori de contes eròtics i ara que he trobat una versió digital, me'ls estic rellegint. Són dotze contes, de dotze "autors-germans", un per a cada mes de l'any. A falta de tres relats per llegir, el recopilatori està força bé, tot i que, com en tota col·lecció de relats, n'hi ha de millors i de pitjors, d'alguns més "calents" i d'altres que ni fu ni fa.
RECUENTO 2013
Agenda personal de links (Recuentos, MC's, Anobii, Goodreads, ...)

Leyendo: Teatre (I), Manuel de Pedrolo
Leyendo: Pesadilla a 20.000 pies y ..., Richard Matheson

Responder