Cap al País de Mai Més!!

Dícese de los políglotas o practicantes de lenguas varias.

Moderador: Larús

Avatar de Usuario
Pulp
Vivo aquí
Mensajes: 9865
Registrado: 12 Jun 2013 12:12

Re: Cap al País de Mai Més!

Mensaje por Pulp »

A mi la cassolada no em permetia escoltar bé el Rei, però total, pel que després el vaig poder escoltar-lo el que va dir... no em vaig perdre res que no sabés: Artículo 155, ejército, orden, actuación correcta...

Noramu, som secessionistes, sí, i què? (si algú s'atreveix dir-te a tu independentista és que li falta un bull...) Ja n'estic fins del cap damunt de penya que no coneix el meu país i en parla com si en sabés més que jo: ma mare mai, mai, mai de la vida ha parlat català. Mai. I mai, mai, mai no ha tingut cap problema. No és indepe i estava contra el referèndum perquè era il·legal però diumenge veient el que va veure va anar a votar. Olé ella. 73 anys i malalta d'esclerosi múltiple. Ah, va viure molts anys a França i Suïssa... també és una adoctrinada de les que diu el Guerra que l'han ensenyada el que sap mestres d'ERC?

Ai, déu meu.

N'estic fins al monyo d'haver de rebatre arguments als qui diuen que som adoctrinats, que anem de víctimes, que diumenge nosaltres vam actuar amb violència (violència és cridar? va haver un llançament de cadira, sí, alguna cosa més va passar contra les més de cent escoles intervingudes per malalts d'odi?)

I si a Espanya no odien els catalans, a Catalunya no s'odia els espanyols. Ara, el Gobierno espanyol i su monarquia si la odiem, sí.

Hombre, ulti, quina casualitat trobar-te per aquí!!!
Avatar de Usuario
noramu
Dina
Mensajes: 5876
Registrado: 06 Oct 2011 11:32

Re: Cap al País de Mai Més!

Mensaje por noramu »

elultimo escribió:El que he dit jo, tambe
Doncs es veu que el meu sentit de la ironia no està gaire afilat en català :roll:

Pulp. Crec que molta gent que va anar a votar a la tarda va ser pel que havia passat al matí a molts llocs.

En quan al rei aquest sense corona...l'únic que no entenc es per qué la gent s'extranya de les seves declaracions. Potser algú pensava que tindria una mica de diplomàcia i parlaria de diàleg. Jo no.
1
Avatar de Usuario
elultimo
Vivo aquí
Mensajes: 45103
Registrado: 17 Oct 2010 01:37
Ubicación: Alicante

Re: Cap al País de Mai Més!

Mensaje por elultimo »

Pulp escribió:Hombre, ulti, quina casualitat trobar-te per aquí!!!
Es que tinc que practicar, que el meu català es tan dolent que ni nora m'enten...
Avatar de Usuario
SUTE
Vivo aquí
Mensajes: 9455
Registrado: 30 Abr 2008 11:18
Ubicación: Can Fanga

Re: Cap al País de Mai Més!

Mensaje por SUTE »

Mira que jo he estat pesadeta i amb una paciència crec que infinita, però ara mateix no puc, ho sento.
Jo fins diumenge era.. bueno siiii, independentista però tampoc tant, però es que diumenge per a mi va superar qualsevol cosa, per a mi sentimentalment va haver un trencament i ara mateix no soc capaç de mantenir la calma i el seny davant de segons quines paraules, ho sento no puc. Quan els que han estat amenaçats, son els teus fills no pots mantenir-te impassible (sale la madre coraje) i si a sobre et diuen que maravellosa que va ser la actuacio de la poli, doncs mira no, no puc, en bull la sang
1
Avatar de Usuario
elultimo
Vivo aquí
Mensajes: 45103
Registrado: 17 Oct 2010 01:37
Ubicación: Alicante

Re: Cap al País de Mai Més!

Mensaje por elultimo »

Dic jo que si Rufian es idiota... ¿Com hauríem de qualificar a Mariano, Espe, Hernando I, Hernando II, Felipe, Albert, Inés, Zoido...?
Avatar de Usuario
SUTE
Vivo aquí
Mensajes: 9455
Registrado: 30 Abr 2008 11:18
Ubicación: Can Fanga

Re: Cap al País de Mai Més!

Mensaje por SUTE »

PA que entroooo!!!!!!!!!!!

Soc masoca, ufff, lo que acabo de llegir.
1
Avatar de Usuario
elultimo
Vivo aquí
Mensajes: 45103
Registrado: 17 Oct 2010 01:37
Ubicación: Alicante

Re: Cap al País de Mai Més!

Mensaje por elultimo »

Anda que tu tambe...
Avatar de Usuario
Ratpenat
Murciélago
Mensajes: 5920
Registrado: 24 Sep 2012 14:11

Re: Cap al País de Mai Més!

Mensaje por Ratpenat »

IrisCornegie escribió:Bueno, ya que estamos informo de que he empezado clases de valenciano. Por ahora hemos dado las presentaciones y los números :D

En serio, lo entiendo casi todo, pero si tengo que escribir o hablar yo... Mejor empezar de cero.
Iris, no sigues lela i posa't a parlar i escriure valencià, redéu, que si no, no aprovaràs mai el teu examen. :colleja:

Als Catalans: Lamente molt el que està passant. No puc comprendre com hi ha hom qui, apreciant-los, estan prenent postures que em costa de creure. Francament, no sóc independentista, sóc dels que creuen que els independentistes els falta un regonet i s'equivoquen. Però açó és massa. Que haja estat jo preocupat per catalans propers a mi el dia 1, després es justifiquen les porraes i que es compare l'independentisme amb el feixisme (no com abans que ho feien els taraos, ara ho fa mitja Espanya)... i que es pensen que amb cuatre banderetes més als balcons, un caralsol y un padrenuestro va a fer que volgau ser espanyols de nou.

No sé qué dir. Però ho porte molt malament, no vull ni pensar com estareu els catalans.
Avatar de Usuario
Pulp
Vivo aquí
Mensajes: 9865
Registrado: 12 Jun 2013 12:12

Re: Cap al País de Mai Més!

Mensaje por Pulp »

Tenim por, rateta, però també esperança, il·lusió, alegria, i ràbia (però la gestionem, de moment). Odi, no. Tenen molta mania en què odiem els espanyols: Déu meu, si a Catalunya som el 80% xarnegos! Això vol dir que tenim o bé un pare, mare o bé un avi, àvia que ha vingut de fora de Catalunya... com hem d'odiar allò que sentim tant a prop!?

Però no volem aquest govern que voten majoritàriament a la resta d'ESpanya. No volem un govern que reprimeix, que no dialoga, que no escolta (el que sovint passa en aquest foro a tertúlia, vaja), que va amb les banyes per davant sense fer cas del que se li explica...

Ai, senyor, pregunteu als xinesos i paquis que tenen botiga a Catalunya (CHORRECIENTOS MIL) i sabreu com, sense entendre català, ni castellà, sovint, es pot viure i treballar a casa nostra.

I no vull haver de defensar-me més. Que no. Que no i punt.

Au, a fer la mà!

ps. Rateta, tu i la nora esteu ara mateix en una situació delicadeta...
Avatar de Usuario
elultimo
Vivo aquí
Mensajes: 45103
Registrado: 17 Oct 2010 01:37
Ubicación: Alicante

Re: Cap al País de Mai Més!

Mensaje por elultimo »

He cridat als Mossos y a la policia nacional per a que tanquen aquest fill...
Avatar de Usuario
Pulp
Vivo aquí
Mensajes: 9865
Registrado: 12 Jun 2013 12:12

Re: Cap al País de Mai Més!

Mensaje por Pulp »

I a l'exèrcit?
Avatar de Usuario
elultimo
Vivo aquí
Mensajes: 45103
Registrado: 17 Oct 2010 01:37
Ubicación: Alicante

Re: Cap al País de Mai Més!

Mensaje por elultimo »

Aixó tenim que votarlo pel 155 por el culo te la hinco.
Avatar de Usuario
Pulp
Vivo aquí
Mensajes: 9865
Registrado: 12 Jun 2013 12:12

Re: Cap al País de Mai Més!

Mensaje por Pulp »

Pots creure que he llegit mil vegades la constitució i fins ahir no vaig rellegir, després de sentir al rei, què hi deia en realitat el 155?

Ara estan posant imatges a un altre fil que porta una enya al títol o vídeos que sembla que estan manipulats pels indepes, vaig a veure si els miro o em nego i faig com els qui només miren les seves teles i premsa.
Avatar de Usuario
elultimo
Vivo aquí
Mensajes: 45103
Registrado: 17 Oct 2010 01:37
Ubicación: Alicante

Re: Cap al País de Mai Més!

Mensaje por elultimo »

Deu ser com aquest que busquen en Google "policías agredidos" i les fan pasar com del diumenge
Avatar de Usuario
Pulp
Vivo aquí
Mensajes: 9865
Registrado: 12 Jun 2013 12:12

Re: Cap al País de Mai Més!

Mensaje por Pulp »

Aquests dies han circultat memes molt bons, ahir amb el Rei, també. S'ho guanyen a pols.
Responder